July 20, 2014

yayay indoor shoot. kinda turned out better than i thought it would heh.


(the next three photos are my favourite i think)


HEH. haven't done this mirror selfie thing with my camera in so long hahhaha what a fool
also do you want to see a picture of my spaghetti that i cooked (you have no choice)


spaghetti lol i'm hungry

July 19, 2014

School has been so damn meh (tiring) 

Some photos from a while ago. Finally got down to editing them.
Lost about 50 photos bc of some accident sigh.


Meh somehow i feel that something is missing from them.

June 28, 2014

Heh pink dot today after the maternity shoot (which didn't go as well as i'd hope for it to be idk just not very happy with the pictures overall :/)
was too damn crowded
if i ever go back i'd go back as a photographer heheh then i will have the rights to push people out of my way to take photos :p


kinda wondering why it's "PINK DO SG"
LOL did someone just forget the "T"??


& saw a guy with a tiger bag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
it looks so real
(sigh this photo is a bit blur :/)


and then we saw people with these signs which were really cool and a little child took photo with the signs heh heh


photos from the other shoot to be up soon?! idk if i feel like it then i'll post it lol